Thursday, February 16, 2012

Curi Masa..

Assalamualaikum..

Sedar tak sedar,esok dah hari Jumaat..Alhamdulillah,segalanya berjalan lancar minggu ini walaupun sedikit kelam-kabut dan agak kepenatan..Harap2 minggu depan akan berjalan lancar..Insya-Allah.. Kepenatan kerana aq dan rakan2 cuba menyelesaikan masalah penetapan kelas tutorial mengikut jadual yang kami inginkan..Mencari buku2 yang diperlukan untuk rujukan..Terima kasih kepada lecturer2 yang sudi terima kami masuk ke dalam kelas tutorial mereka walaupun jumlah sudah melebihi 20 orang..Insya- Allah,kami akan belajar bersungguh2..Terima kasih atas peluang itu.. n_n

Sekarang perlu lebih pandai membahagikan masa untuk rutin harian..Makan-Solat-Ulangkaji-Rehat..Yang dahulu,didahulukan,yang kemudian,dikemudiankan..Sekarang kena biasakan diri untuk belajar secara konsisten kalau tak pasti susah..Ilmu perlu dicari,jangan terlalu bergantung pada lecturer..Itu yang pasti.. Harap2,proses pembelajaran sepanjang sem ni dan yang akan datang berjalan lancar,diberkati..Kena kurangkan perkara2 yang melaghakan..Banyak lagi perkara yang penting..

Esok pulang ke Melaka!!Curi masa sebelum kelas bertambah sibuk,dibebani dengan assigments..Banyak perkara yang nak dikongsikan bersama keluarga dan rakan2 di tanah tumpah darahku.. n_n  Nak redeem voucher sementara ada masa..

No comments:

Post a Comment