Wednesday, August 3, 2016

Kerana Niat Itu..

Assalamualaikum..

Apa macam tajuk?Best tak?Letak sikit nada gaya Indon, ala-ala cerita Islamik..Baru korang rasa tajuk aku best..ha3..

Hari ni hari ke-3 bulan Ogos dah..Kejapnya lahai masa berlalu..14/8/2016 genaplah 5 bulan kitaorg tunang.. Eh, silap..ha3..Genaplah 5 bulan aku chambering..Maksudnya ada 4 bulan lagi nak habis..Wuhuuu..
Eh,silap..Alhamdulillah..ngeeee

Lately ni rasa penat sangat..Aku sebolehnya elak bawak balik kerja ke rumah..
Selagi boleh elak, aku elak..Yela, kadang2 aku ada training dancing untuk performance annual dinner..
Mana sempat nak selak2 fail yang bawak tu..
Balik-mandi-solat-makan-kebabom tido!!ha3..

Nak taknak sekarang kena jugak tahan mengantuk..Berjaga sekejap sampai mata ni tak larat dah..
Belek2 fail sikit..Nak2 bila lawyer kata, "See me tomorrow morning discuss about this file"..
Oh yeahh..Morning..Tu limitation period orang kata..
Walaupun 11.59 pagi, belum masuk pukul 12 tengah hari masih dikira pagi, tapi takkan la dah hujung waktu baru nak terkedek2 jumpa lawyer..

Lagi buat aku kena sentuh jugak file dekat rumah sebab tempat yang aku duduk sekarang internet akses dia kadang ada-kadang takde..
Memang boleh emo ko sepanjang hari..Nak buat macam mana..Redha jela..

Sebelum habis chambering, moh lah paksa diri untuk handle file pelbagai jenis.. :)
Doakan aku dapat belajar dengan baik, kurang buat silap, dan dapat settle kan setiap fail dengan jayanya..

No comments:

Post a Comment