Saturday, January 2, 2016

2016 :)

Assalamualaikum..

Niat di hati nak menulis semalam, sempena tahun baru..
Apakan daya, niat hanya kekal niat.. :)

Sebelum terlambat, aku nak ucapkan selamat tahun baru untuk semua..
Sekadar ucapan selamat tahun baru, sesuai penambahan usia, dan dengan harapan amal pun bertambah buat kita semua..

2016, insya-Allah tahun terakhir menjadi bujang??Eh,tak..Acah aje..Tak kuasa nak fikir buat masa ni..
Insya-Allah, habis belajar awal Januari ni..Then cari tempat chambering..
24 tahun dah rupanya aku!!ha3..
Banyak sangat benda nak kena buat lepas habis belajar..
Buat masa ni, aku cuba buat jual kecil-kecilan gitu..he3..Simpan duit untuk tabungan masa depan..
Kan Pak Maslan suruh buat banyak kerja..Aku sebagai rakyat yang baik,mestilah patuh kan? :P

Insya-Allah, next entry, nak buat target aku untuk 2016 secara spesifik & plan untuk 3 tahun selepas graduasi.. :)
Ada lagi 4 papers menanti..Doakan ye..

No comments:

Post a Comment