Friday, October 30, 2015

Berpagi-pagian

Assalamualaikum..

Hari ni Jumaat, maka, salam sayidul ayyam, penghulu segala hari.. :)
Jom baca Al-Kahfi..Nak-nak budak UIA yang tengah cuti mid-sem tu, sedap duk rumah tak sibuk sangat tu, molek sangatlah kalau nak baca..
Aku dah balik UIA tercinta awal..Kerja dan test banyak yang menanti..

Semalam borak dengan roommate, aku cakap lama sangat dah tak terjaga waktu azan Subuh..
Sekarang banyak terjaga sebab alarm je..Bilik sekarang tak dengar azan Subuh..Waktu solat lain dengar je..
Ke sebab memang tidur mati tak dengar langsung?ha3..
Alhamdulillah, pagi tadi improve sikit..Terjaga je,dengar speaker masjid imam bagi salam..he3..
Nampak sangat selama ni tidur mati..Takpe,niat hari-hari, harap semakin hari semakin baik..Dapat terbangun awal..Lagi manis kalau sempat tahajud..Insya-Allah..

Hari ni dengan semalam,cuaca cantik sangat..Sebab jerebu dah takde..Alhamdulillah..
Aku nampak matahari je,aku suka..Yelah,siapa tak suka matahari pagi?Aku suka sangat..
Nak-nak kalau aku jemur baju..ha3..Biar cepat kering..Aku rasa baju aku pun gembira bila diaorg kena matahari secukupnya..ha3..
Kawan-kawan aku selalu perli aku bila aku senyum sengih-sengih tengok matahari terik..
Diaorg mesti cakap, "Ni senyum gembira tengok matahari ni,mesti jemur baju".. :)

Hari ni, nak siapkan kerja untuk Civil Procedure II..Nak buat Sale and Purchase Agreement, Deed of Mutual Covenant..
Lepas tu nak tengok skrip untuk Mock Trial Criminal Procedure pulak.. -..-'..
Nak prepare tutorial lagi..Test lagi..
Kuat Sakinah..Kuat..Last sem ni..

p/s: Moga sem ni dapat diharungi dengan tabah dan lancar..

No comments:

Post a Comment