Friday, June 5, 2015

Jumaat Terakhir

Assalamualaikum..

Salam Jumaat semua..
Dah baca Al-Kahfi?Dah Dhuha?Kalau dah,Alhamdulillah..Kalau belum berkesempatan, jom buat.. :)
Random post,saje nak menaip..Mungkin dalam mood yang baik..
Ahad ni last paper untuk sem ni..Masih buat revision untuk last paper..
Belum hafal..Tapi hari ni mesti habiskan baca,esok nak start hafal..

Tiba-tiba terfikir, Selasa ni nak start kerja part time dah..Berdebar pulak rasa..
Memang lah kerja dekat tempat praktikal lama dulu..Tapi risau tetap ada..
Takut-takut aku pernah tinggalkan bad things waktu praktikal.. :(
Hopefully,semua berjalan lancar..Moga misi nak kumpul duit yuran dengan duit belanja untuk sem depan berjalan lancar..

Isnin ni kena lah basuh motor Abah..I know its condition..Kalau bukan aku atau abang aku yang basuh, memang macam motor buruk lah jadiknya..Oh my Abah..
Nampaknya, motor ni berbakti untuk 3 bulan lagi buat aku..Moga selamat perjalanan pergi balik..
Harap-harap jugak cuti 3 bulan ni berani nak bawak kereta dekat rumah tu..he3..

Semalam waktu yang acah-acah study, pergi Google pulak sayur-sayuran yang senang nak tanam..
Tak leceh nak jaga dan cepat nak semai..Yelah,sebab aku kan ada 3 bulan je..Kalau aku takde, memang takde sapelah nak jaga..Semua busy..
So, pokok yang ada,continue jaga..Cuma nak kembang-biakkan..
Nak tanam lagi cili,tomato,kunyit,sawi,kailan..Boleh lah mak jimat duit belanja dapur..
Teringin jugak nak tanam labu dengan tembikai..Memang lambat hasilnya,tapi banyak buah..ha3..
Hailah,macam lah tanak dekat rumah tu luasss Sakinahhh..
Harap boleh lah direalisasikan..Maklumlah,kerja sampai Sabtu..Ahad jelah free..
Harap tak terbongkang lah dekat atas katil..he3.. (insya-Allah kalau tanaman menjadi,aku upload)

p/s: Tak sabar nak habis last paper,nak balik rumah..Macam-macam nak buat.. :)

No comments:

Post a Comment