Tuesday, November 15, 2011

If and Only If..

Assalamualaikum..

Hari ni,dah pertengahan bulan November..next week i'll have mock english test..test ni untuk menguji kat mane tahap kepoweran English student ni..kejap je masa berlalu..end of December,the REAL test will be held..Ya Allah,sumpah cuak ke babom ko tau?!! Lately ni, makan-tidur-mandi-jogging-main badminton, semua la yang dibuat,semua nak mention pasal english test..impaknya cukup la besar..selagi tak lepas, jangan harap ko boleh masuk kuliah..nauzubillah..so,now,i'm starting,actually already start my revision and exercises..even not study so hard,but Alhamdulillah it going to be study smart..he3.. n_n

when I opened my note book or actually buku conteng untuk english, jumpa macam2 contengan yang rasa macam, " Ya Allah..apa aq buat dekat kelas?macam tak belajar je".. ; (    ada jugak latihan dalam kelas yang rasa macam apa aje..tak faham apa motif lecturer buat..keh3..so,aq jumpa latihan "IF"..ayat entah pape aq buat..sorry for the grammar mistakes..aq dalam kelas,memang favourable sikit..lecturer yang ok baru aq pay attention..so,bila lecturer yang aq tak berapa sangat, ni la hasilnya..keh3...


If I had pass my English test, I would enter to my kuliyyah..

If I entered to my kuliyyah, I would study law subjects..

If I studied law subjects, I would become a lawyer..

If I became a lawyer, I would help poor people..

If I helped poor people, I would happy every single day..

If I had happy every single day, I might treat you..

It's not good that I don't pass my English test..

ayat2 kat atas semua di buat waktu tengah frust menonggeng mengenangkan nasib tak lepas nak pergi kuliah sem ni..tu je nak share..ha3..takde idea nak update blog..nak tidur,nite..assalamualaikum..



No comments:

Post a Comment